UNIHOUSE TVARKOS TAISYKLĖS |
BENDROSIOS NUOSTATOS |
Šios UniHouse co-living Tvarkos taisyklės yra taikomos asmenims, sudariusiems Sutartis su Paslaugų teikėju dėl apgyvendinimo paslaugų UniHouse co-living objekte, taip pat visiems asmenims, nurodytiems Sutartyje ir besinaudojantiems šiomis Paslaugomis. Tvarkos taisyklės yra neatsiejama Sutarties dalis. |
Tvarkos taisyklėse naudojamos sąvokos ir terminai, jei nenurodyta kitaip, atitinka Sutartyje pateiktas sąvokas ir terminus. |
Paslaugų teikėjas turi teisę savo nuožiūra perduoti trečiosioms šalims visų ar dalies objekto techninės priežiūros, kasdienės veiklos bei su Sutarties vykdymu susijusių administracinių užduočių vykdymą. Už tokių asmenų veiksmus atsakomybę prisiima Paslaugų teikėjas. |
Šiose Tvarkos taisyklėse objekto sąvoka apima Pastatą, Kambarį ir Bendrojo naudojimo objektus, kuriuose teikiamos apgyvendinimo paslaugos (toliau – Objektas). |
Paslaugų gavėjas gali kreiptis į Paslaugos teikėją visais klausimais, susijusiais su Tvarkos taisyklių ar Sutarties vykdymu, telefonu +37068300800 arba el. paštu info@unihouse.lt. |
Visi pranešimai, įspėjimai ar kita svarbi informacija Paslaugų gavėjui pateikiama elektroniniu paštu ir (arba) SMS žinute pagal Sutartyje nurodytus kontaktinius duomenis, arba įteikiama raštu. Paslaugų gavėjas privalo informuoti Paslaugų teikėją apie savo kontaktinių duomenų pasikeitimus nedelsiant. |
Tvarkos taisyklės gali būti keičiamos Paslaugų teikėjo nuožiūra. Tvarkos taisyklių pakeitimai įsigalioja po 30 (trisdešimties) dienų nuo jų paskelbimo svetainėje www.unihouse.lt, išskyrus atvejus, kai pakeitimai atliekami dėl teisinių reikalavimų, rekomendacijų ar force majeure aplinkybių – tuomet jie įsigalioja paskelbimo dieną. |
PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKA |
Paslaugos Objekte gali būti rezervuojamos per rezervacijos sistemą, pasiekiamą interneto svetainėje www.unihouse.lt, taip pat susisiekus su Paslaugų teikėju el. paštu, telefonu arba tiesiogiai Objekte. Rezervacija įsigalioja, kai Paslaugų gavėjas sumoka rezervacijos sistemoje nurodytą Užstatą. |
Paslaugų gavėjo registracija ir išsiregistravimas vykdomi darbo dienomis (pirmadieniais – penktadieniais) nuo 10:00 iki 20:00 val., arba kitu laiku, iš anksto susitarus. |
Jeigu Paslaugų gavėjas planuoja nesinaudoti Objektu ilgiau nei 1 (vieną) mėnesį, jis privalo informuoti Paslaugų teikėją el. paštu, nurodytu šiose Tvarkos taisyklėse. |
Jei Sutarties pabaigos data sutampa su valstybinių švenčių dienomis ar savaitgaliais, Paslaugų gavėjas privalo informuoti Paslaugų teikėją apie išvykimą ne vėliau kaip prieš 3 (tris) dienas. Nepateikus informacijos laiku, Paslaugų gavėjas pats prisiima riziką, kad nespės laiku grąžinti Kambario, ir už vėlavimą bus taikomas papildomas mokestis pagal galiojantį kainyną. |
Išvykstant Paslaugų gavėjas privalo atsiskaityti už visas suteiktas Paslaugas, sumokėti baudas ir kitus mokesčius. |
OBJEKTO VIDAUS TAISYKLĖS |
Visi asmenys, apsistoję Kambaryje, besinaudojantys Objekto bendromis erdvėmis ar esantys Objekto teritorijoje, privalo rūpintis tvarka ir švara. Už šių Tvarkos taisyklių laikymąsi yra atsakingi tiek Paslaugos gavėjai, tiek jų pakviesti svečiai jų apsilankymo metu. |
Naudotis automobilių stovėjimo vietomis galima tik iš anksto užsisakius šią paslaugą, už kurią yra taikomas papildomas mokestis. Kadangi stovėjimo vietų skaičius ribotas, jos skiriamos pagal užsakymo pateikimo laiką. Neužsakius paslaugos, statyti transporto priemonę Objekto teritorijoje draudžiama. Tokiu atveju transporto priemonė gali būti pašalinta Paslaugos teikėjo sąskaita arba jam gali būti taikomas dvigubai didesnis mokestis nei nurodytas stovėjimo kainoraštyje. |
Paslaugų gavėjai gali naudotis savo laisvai pastatomais baldais, pavyzdžiui, kėdėmis ar staliukais. Bet kokie pakeitimai, baldų ar dekoro elementų tvirtinimas prie sienų, grindų ar lubų reikalauja išankstinio rašytinio Paslaugų teikėjo sutikimo. Paslaugų gavėjui draudžiama be rašytinio Paslaugų teikėjo sutikimo keisti Kambario dizainą, įrengimą, tame tarpe perdaryti, keisti, ardyti Kambarį, daryti Kambario remontą. Paslaugų gavėjas turi teisę Kambaryje laikyti savo asmeninius daiktus, tame tarpe atitinkamą įrangą, įrenginius, jei jų turėjimas pagal teisės aktus nėra draudžiamas ir nėra susijęs su Kambario dizaino, įrengimo ar būklės pakeitimu. |
Paslaugų gavėjui draudžiama be rašytinio Paslaugų teikėjo sutikimo Bendro naudojimo objektuose laikyti Paslaugų gavėjui priklausantį turtą. |
Kambarys ir Bendro naudojimo objektai gali būti naudojami tik asmenų trumpalaikio apgyvendinimo poreikių tenkinimui. Draudžiama vykdyti bet kokią komercinę, medicininę ar kitokią veiklą, kuri lemtų nuolatinį trečiųjų asmenų lankymąsi Objekte. |
Paslaugų teikėjas neprisiima atsakomybės už asmeninį Paslaugų gavėjo ar jo svečių turtą, esantį bet kurioje Objekto vietoje ir neatlygins Paslaugų gavėjo ar jo svečių nuostolių ar žalos, patirtos dėl tokio turto praradimo ar sugadinimo. Paslaugų gavėjas privalo pasirūpinti savo ir svečių turto apsauga. |
Svečiai gali lankytis Objekte kiekvieną dieną nuo 8:00 iki 23:00 val. Visi svečiai turi būti registruojami nurodant jų duomenis svečių žurnale. Administratorius turi teisę paprašyti svečio asmens dokumento ir gali neįleisti, jei kyla abejonių ar svečias nėra laukiamas. |
Už svečių elgesį atsako juos priėmęs Paslaugų gavėjas. |
Svečias gali nemokamai apsistoti apartamentuose iki dviejų naktų, jei yra gautas išankstinis Paslaugų teikėjo sutikimas. Svečiui pageidaujant apsistoti ilgesniam laikui, turi būti užsakoma papildoma paslauga pagal svečio apsistojimo metu galiojantį kainyną. |
Jei gaunami skundai dėl svečių elgesio, Paslaugų teikėjas gali riboti ar uždrausti jų lankymąsi Objekte. |
Ramybės laikas: nuo 22:00 iki 7:00 val. |
Paslaugų gavėjas gali patekti į Objektą ar išeiti bet kuriuo metu. |
Paslaugų gavėjas turi teisę naudotis visais Bendro naudojimo objektais, tačiau privalo laikytis švaros, ramybės ir nekelti trikdžių kitiems gyventojams. |
Naudojantis Bendro naudojimo objektais būtina juos palikti tvarkingus. |
Pastebėjus netvarką Bendro naudojimo objektuose, apie tai būtina informuoti Paslaugų teikėją el. paštu. |
Vakarėliai ir kiti susibūrimai leidžiami tik gavus Paslaugų teikėjo sutikimą. |
Paslaugos gavėjas privalo prižiūrėti Kambarį, užtikrinti jo ir jame esančių įrenginių, įrangos, baldų švarą, gerą būklę, atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą. Kambario perdavimo Paslaugų teikėjui momentu nustačius, kad Kambarys ir jame esantys įrenginiai, įranga, baldai yra pažeisti daugiau nei normalus nusidėvėjimas, nešvarūs, nesutvarkyti ir t.t., Paslaugos gavėjas privalo kompensuoti Paslaugų teikėjui išlaidas išvalant, atstatant Kambarį, įrenginius, įrangą į normalią būklę. |
Paslaugos gavėjas privalo naudotis Kambariu ir Bendro naudojimo objektais taip, kad nebūtų pažeistos kitų Pastate esančių patalpų naudotojų teisės ir interesai. |
Paslaugų gavėjas atsako už bet kokią žalą padarytą Bendro naudojimo objektams, Kambariui, Paslaugų teikėjui priklausantiems įrenginiams, įrangai, baldams ir kitam turtui, jei ji atsirado dėl jo arba jo svečių veiksmų (kaltų veiksmų ar neatsargumo). |
Paslaugų gavėjui draudžiama Bendro naudojimo objektuose ar prie jų, Kambario vietose, kurios yra matomos viešai (langai, durų išorinė pusė), talpinti bet kokią reklamą ar kitą informaciją, nepriklausomai nuo jos turinio, kabinti vėliavas ar kitą simboliką. |
Paslaugų gavėjas įsipareigoja laikytis priešgaisrinės saugos, sanitarinių, triukšmo reikalavimų. Pažeidimų atveju taikoma 100 EUR bauda ir privaloma padengti visus atsiradusius nuostolius. |
Paslaugų gavėjui draudžiama: |
Rūkyti ne tam skirtose vietose; |
Turėti ar naudoti draudžiamas medžiagas ar prietaisus (narkotikus, ginklus, pirotechniką, sprogmenis ir pan.); |
Įleisti neblaivius ar pavojingus svečius; |
Naudoti grilius ar panašius įrenginius; |
Triukšmauti tylos metu; |
Palikti asmeninius daiktus Bendro naudojimo objektuose; |
Laikyti gyvūnus be specialaus susitarimo; |
Persikelti į kitas patalpas savavališkai; |
Gadinti ar savavališkai keisti inventorių; |
Užsiimti veikla, kuri pažeidžia kitų teises, kelia pavojų sveikatai ar yra netinkama pagal viešąją tvarką; |
Naudotis papildomais prietaisais ar keisti elektros instaliaciją be leidimo; |
Naudotis lova be patalynės; |
Filmuoti ar fotografuoti kitus asmenis be jų sutikimo. |
Lankytis terasose ir balkonuose būnant apsvaigus; |
Naudotis Bendro naudojimo objektais sergant užkrečiamomis ligomis. |
Paslaugų gavėjas už bet kurio iš aukščiau 3.18 punkte nurodytų pažeidimų padarymą moka 100 EUR baudą bei atlygina dėl pažeidimo padarytus tiesioginius nuostolius, kurių bauda nepadengia. |
PASLAUGŲ TEIKĖJO TEISĖS |
Paslaugų teikėjas turi šias teises: |
laisvai patekti į visas Bendro naudojimo objektų erdves bet kuriuo metu, siekdamas patikrinti ar prižiūrėti jose esančią įrangą, tuo pačiu netrikdydamas jose esančių asmenų poilsio ar mokymosi. |
turi teisę nedelsdamas patekti į Paslaugų gavėjo Kambarį, jei paskambinus į duris neatsiliepiama ir yra rimtas pagrindas manyti, jog pažeidžiamos Tvarkos taisyklės (pvz., vartojami draudžiami preparatai, triukšmaujama ramybės metu, yra neleistinų svečių ir kt.). |
gali patekti į Kambarį kartu su Paslaugų gavėju ar jo įgaliotu asmeniu tam, kad būtų atlikti techninės priežiūros darbai, patikrinta tvarka ar įgyvendintos planinės apžiūros. Tokiu atveju Paslaugų gavėjas apie vizitą informuojamas el. paštu ne mažiau kaip prieš 3 darbo dienas ir turi užtikrinti, kad tuo metu Paslaugų teikėjas galėtų laisvai patekti į Kambarį. |
kritiniais atvejais – esant avarijai, grėsmei gyvybei, sveikatai ar turtui – Paslaugų teikėjas turi teisę įeiti į Kambarį be išankstinio suderinimo ar Paslaugų gavėjo buvimo. Tokiu atveju Kambaryje turi būti bent du Paslaugų teikėjo darbuotojai, o po apsilankymo surašomas oficialus įvykio aktas, kuriame nurodoma priežastis, įvykio laikas, Paslaugų teikėjo darbuotojų tapatybė ir atlikti veiksmai. |
esant būtinybei (remontas, avarijos ar kitos skubios aplinkybės), Paslaugų teikėjas turi teisę laikinai perkelti Paslaugų gavėją į kitą ne žemesnės kokybės kambarį. Apie tai Paslaugų gavėjas informuojamas raštu ne vėliau kaip prieš 2 (dvi) darbo dienas, išskyrus atvejus, kai objektyvios aplinkybės neleidžia to padaryti anksčiau. |
norėdamas užtikrinti tinkamą švaros ir tvarkos lygį, Paslaugų teikėjas gali atlikti Kambario patikrinimus, informuodamas Paslaugų gavėją bent prieš 5 darbo dienas. Jei patikros metu nustatomi rimti higienos pažeidimai ir per 5 dienas jie neištaisomi, Paslaugų teikėjas turi teisę savarankiškai išvalyti Patalpą, o su tuo susijusios išlaidos tenka Paslaugų gavėjui. |
aptikęs svetimų daiktų Bendro naudojimo objektuose, Paslaugų teikėjas turi teisę pareikalauti, kad juos pašalintų jų savininkas. Jei savininkas nežinomas arba ignoruoja prašymą, Paslaugų teikėjas gali savo nuožiūra pašalinti šiuos daiktus. Jeigu savininkas nustatomas, jis taip pat privalo sumokėti Sutartyje nurodytą baudą. |
gali atsisakyti įleisti į Objektą asmenis, kurie nepateikia galiojančio asmens tapatybę patvirtinančio dokumento ir (arba) kurių atvykimo nepatvirtina Paslaugų gavėjas. |
MOKĖJIMAI |
Paslaugų teikėjas turi teisę taikyti papildomą mokestį, jei Paslaugų gavėjo suvartojama elektros energija reikšmingai viršija nustatytą normą – 75 kWh vienam asmeniui per mėnesį. |
Jeigu už Paslaugas numatyta atsiskaityti tiesioginiu debetu, tačiau dėl lėšų trūkumo Paslaugų gavėjo sąskaitoje ar neaktyvios (sugadintos) kortelės mokėjimas nepavyksta, Paslaugų gavėjas įsipareigoja užtikrinti, kad neapmokėta suma būtų sėkmingai nurašyta per 5 darbo dienas. Apgyvendinimo paslaugų sutarties bendroji dalis SĄVOKOS Šalys susitaria, kad toliau nurodytos sąvokos apgyvendinimo paslaugų sutartyje turi tokias reikšmes: Bendro naudojimo objektai reiškia bet kokias patalpas, statinius, įrenginius, koridorius ir kitus Pastate ar šalia jo esančius objektus ir (ar) teritorijas (plotus), kurie yra reikalingi tinkamam Pastato funkcionavimui, kuriuos Paslaugų teikėjas leidžia bendrai naudotis arba kuriuos numatė bendram naudojimui. Bendroji dalis reiškia šias Sutarties bendrąsias sąlygas, kurios yra neatskiriama Sutarties dalis. Kambarys reiškia įrengtą ir tinkamą gyventi kambarį, kurį Paslaugų teikėjas suteikia Paslaugų gavėjui laikinai naudotis už užmokestį ir kuris yra aprašytas Specialiojoje dalyje. Paslaugos reiškia Paslaugų teikėjo licencijuotą veiklą, kuria sudaromos sąlygos ne nuolatinio gyvenimo tikslais tenkinti nakvynės poreikius, t. y., teikti apgyvendinimo paslaugas. Taip pat, pagal atskirą susitarimą gali būti teikiamos papildomos su apgyvendinimo paslaugų teikimu susijusios paslaugos, pavyzdžiui, naudojimosi automobilių stovėjimo vieta, pusryčių ir kita. Paslaugos yra teikiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos turizmo įstatymu bei kitais apgyvendinimo paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais. Paslaugos gavėjas reiškia fizinį ar juridinį asmenį, kurisnurodytas Specialiojoje dalyje. Paslaugų kaina reiškia Paslaugų gavėjo Paslaugų teikėjui mokėtiną, Specialiojoje dalyje nurodytą, mokestį už Paslaugų teikėjo teikiamas Paslaugas. Paslaugų teikėjas reiškia UAB „Orvera“. Paslaugų teikimo terminas reiškia laikotarpį, kurio metu Kambarys suteikiamas Paslaugų gavėjui laikinai naudotis už užmokestį. Apgyvendinimo terminas prasideda ir baigiasi Specialiojoje dalyje nurodytą dieną. Pastatas reiškia pastatą, kuris nurodytas Specialiojoje dalyje ir kuriame yra Kambarys. Specialioji dalis reiškia specialiąsias Sutarties sąlygas, pagal kurias Šalys susitaria dėl specialių, individualių Sutarties nuostatų. Specialioji dalis yra neatskiriama Sutarties dalis. Sutartis reiškia visus apgyvendinimo paslaugų sutarties dokumentus, reguliuojančius apgyvendinimo paslaugų teisinius santykius tarp Šalių, įskaitant Specialiąją dalį, Bendrąją dalį, Tvarkos taisykles, taip pat jų pakeitimus, papildymus ir priedus, kurie visi sudaro Sutartį Šalis reiškia Paslaugos teikėją arba Paslaugos gavėją atskirai. Šalys reiškia Paslaugos teikėją ir Paslaugos gavėją kartu. Tvarkos taisyklės reiškia Paslaugų teikimo taisykles, kurios yra skelbiamos internetinėje svetainėje adresu https://unihouse.lt/ ir laikomos neatskiriama Sutarties dalimi Užstatas reiškia Specialiojoje dalyje nustatytą sumą, užtikrinančią tinkamą Paslaugų gavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį įvykdymą. SUTARTIES OBJEKTAS Sutartyje numatytomis sąlygomis Paslaugų teikėjas už užmokestį suteikia Paslaugų gavėjui Paslaugas, t. y., suteikia teisę Paslaugų gavėjui laikinai naudotis Kambariu ir Bendro naudojimo objektais. Paslaugų teikėjas teikia Bendro naudojimo objektų priežiūros paslaugas ir suteikia galimybę užsisakyti kitas Paslaugų tiekėjo teikiamas paslaugas. Paslaugos pradedamos teikti ne anksčiau nei yra pasirašoma Sutartis ir sumokėta Užstato suma. Paslaugų teikimas gali būti ribojamas dėl valstybinių sveikatos saugumo nurodymų. Tokiu atveju, Paslaugų teikėjas nebus laikomas pažeidusiu Sutartį, o Paslaugų gavėjas privalo laikytis tokių ribojimų. Papildomos paslaugos, tokios kaip automobilių stovėjimo vietos rezervacija, pusryčių užsakymas ar kitos Paslaugas papildančios paslaugos, gali būti užsakomos per mobiliąją programėlę, vadovaujantis joje nurodytomis sąlygomis, kainomis ir tvarka. Užsakymas per mobiliąją programėlę] laikomas galiojančiu ir privalomu Šalims, kaip ir bet kuris kitas rašytinis susitarimas. KAMBARIO PERDAVIMAS IR GRĄŽINIMAS Kambarys Paslaugų gavėjui perduodamas Paslaugų teikimo termino pradžios dieną. Šalys nesudaro atskiro dokumento dėl Kambario perdavimo Paslaugų gavėjui. Pirma Paslaugų teikimo termino pradžios diena yra laikoma Kambario perdavimo Paslaugų gavėjui diena. Paslaugų teikėjas, vykdydamas Sutartį, perduoda Paslaugų gavėjui Kambarį, kuris įrengtas, kaip nurodyta, aprašyta internetinėje svetainėje adresu https://unihouse.lt/en/. Perduodant Kambarį Paslaugų gavėjui perduodamas raktas/kortelė ar kita priemonė skirta patekti į Pastatą, Kambarį ar kitus Bendro naudojimo objektus, jei Paslaugų teikėjas sprendžia, kad Paslaugų gavėjas turi teisę naudotis šiais Bendro naudojimo objektais. Šios patekimo į Kambarį priemonės visą Sutarties galiojimo laiką lieka Paslaugų teikėjo nuosavybė ir turi būti grąžintos Paslaugų teikėjui ne vėliau kaip paskutinę Paslaugų teikimo termino dieną arba Sutarties nutraukimo dieną. Paslaugų gavėjas neturi teisės daryti šių priemonių kopijų, kitaip jų atkartoti ar perduoti naudotis tretiesiems asmenims. Praradęs nurodytas įėjimo priemones, Paslaugų gavėjas privalo nedelsdamas apie tai pranešti Paslaugų teikėjui ir atlyginti visas išlaidas, patirtas dėl naujų įėjimo priemonių pagaminimo ir (arba) įėjimo kodų pakeitimo, spynų pakeitimo, jei praradus tokias įėjimo priemones jos turi būti keičiamos. Pasibaigus Paslaugų teikimo terminui arba nutraukus Sutartį, Kambarys, priemonės, skirtos patekti į Kambarį, Pastatą ar Bendro naudojimo objektus perduodami Paslaugų teikėjui paskutinę Paslaugų teikimo termino dieną arba Sutarties nutraukimo dieną. Kambarys perduodamas Paslaugų teikėjui Paslaugos gavėjui grąžinant patekimo į Kambarį, kitus praėjimo įrenginius. Jeigu Paslaugų gavėjas neatlaisvina Kambario ir/ar negrąžina patekimo į Kambarį ir kitų praėjimo įrenginių iki paskutinės Paslaugų tiekimo termino dienos ar Sutarties pabaigos dienos, Paslaugų teikėjas, be Paslaugų gavėjo sutikimo, turi teisę patekti į Kambarį ir išnešti visą jame esantį turtą ir daiktus, taip pat apriboti Paslaugų gavėjo patekimą į Pastatą, Kambarį ar kitokį naudojimąsi šiuo turtu. Šalys susitaria, kad Paslaugų gavėjo turtas, paimtas iš Kambario, saugomas 1 (vieną) mėnesį nuo Paslaugų teikimo termino dienos ar Sutarties pabaigos. Už Paslaugų gavėjo turto, paimto iš Kambario, saugojimą Paslaugų teikėjas turi teisę gauti Paslaugų teikėjo vienašališkai nustatytą mokestį, atitinkantį rinkos sąlygas. Paslaugų gavėjas sutinka, kad pasibaigus saugojimo terminui, Paslaugų teikėjas su jo turtu elgtųsi savo nuožiūra. Paslaugų gavėjas patvirtina, kad tokiu atveju jis nereikalaus iš Paslaugų teikėjo jokių kompensacijų ir nereikš Paslaugų teikėjui pretenzijų. Paslaugų teikėjo atlyginimas už daiktų saugojimą ir/ar nuostoliai už patekimo į Kambarį ir kitų praėjimo įrenginių negrąžinimą, išskaičiuojami iš Paslaugų gavėjui grąžintino Užstato (jei toks yra). KAMBARIO IR BENDRO NAUDOJIMO OBJEKTŲ NAUDOJIMAS Paslaugų gavėjas Kambarį, Bendrojo naudojimo objektus privalo naudoti tik pagal tikslinę paskirtį ir vadovaujantis Tvarkos taisyklėmis. Paslaugų teikėjui nustačius, kad Kambarys ir/ar Bendro naudojimo objektai yra naudojamas ne pagal paskirtį, ar kad yra vykdoma veikla, kuri pagal Tvarkos taisykles yra draudžiama, Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį. Paslaugų gavėjui draudžiama perduoti šia Sutartimi nustatytas teises ir pareigas bet kokiems tretiesiems asmenims. Kambariu gali naudotis tik Paslaugų gavėjas. Išimtiniais atvejais, pagal atskirą rašytinį susitarimą su Paslaugos teikėju ir už papildomą mokestį, ne ilgiau, kaip 7 kalendorines dienas per 30 kalendorinių dienų laikotarpį Kambariu gali naudotis Paslaugų gavėjo vienas svečias. Paslaugų teikėjui nustačius šio punkto pažeidimus, Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį arba vienašališkai padidinti Paslaugų kainą 20 procentų laikotarpiui per kurį trečiasis asmuo/tretieji asmenys naudojosi Kambariu. Paslaugų gavėjas įsipareigoja laikytis Tvarkos taisyklių, kurios yra neatskiriama Sutarties dalis. Kadangi Tvarkos taisyklės, jų pakeitimai yra skelbiami Paslaugų teikėjo internetiniame puslapyje https://unihouse.lt/, todėl Šalys susitaria, kad po Sutarties sudarymo Paslaugų teikėjui pakeitus Tvarkos taisykles, Paslaugų teikėjas neturi pareigos atskirai informuoti Paslaugų gavėją apie Tvarkos taisyklių pasikeitimą, o Paslaugų gavėjas neturi teisės reikšti Paslaugų teikėjui pastabų dėl to, kad jis nebuvo informuotas apie Tvarkos taisyklių pasikeitimą. Paslaugų teikėjas įsipareigoja užtikrinti, kad Kambarys, Pastatas ir Bendro naudojimo objektai būtų tinkami naudoti pagal paskirtį ir atitiktų higienos, saugos bei techninius reikalavimus viso naudojimosi laikotarpiu. Paslaugų teikėjas įsipareigoja savo lėšomis atlikti Kambario, Pastato ir Bendro naudojimo objektų ir jose esančios bendrosios įrangos (pavyzdžiui, buitinės technikos, baldų, santechnikos, elektros instaliacijos ir kt.) priežiūros bei einamojo remonto darbus, išskyrus atvejus, kai žala atsiranda dėl Paslaugų gavėjo kaltės ar neatsargumo. Apie būtinybę atlikti remonto darbus Paslaugų gavėjas privalo nedelsdamas informuoti Paslaugų teikėją, nurodydamas gedimo pobūdį ir tokio gedimo atsiradimo laiką. Priklausomai nuo gedimo pobūdžio, Paslaugų teikėjas įsipareigoja pradėti remonto darbus per protingą laikotarpį nuo Paslaugų gavėjo pranešimo pateikimo dienos. Bet koks tyčinis bet kokių Pastate ar šalia jo esančių daiktų ar kito turto, priklausančio Paslaugų teikėjui ar tretiesiems asmenims, sugadinimas, sulaužymas ar vagystė, narkotikų, toksinių, psichotropinių, degiųjų ar sprogstamųjų medžiagų ar pirotechnikos gamyba, laikymas, platinimas ir (ar) vartojimas (naudojimas), ginklų gaminimas, laikymas, naudojimas ar platinimas, alkoholinių gėrimų gamyba, laikymas ar platinimas Pastate ir (ar) teritorijoje, tyčiniai veiksmai, keliantys pavojų žmonių gyvybei, sveikatai, garbės ir orumo žeminimas, karo kurstymas, diskriminacija, smurtiniai veiksmai ir grasinimas susidoroti yra griežtai draudžiamas ir bet koks šio draudimo nesilaikymas yra laikomas esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio Paslaugų teikėjas turi teisę nedelsdamas nutraukti Sutartį pagal Sutartyje nurodytas sąlygas. Tokiais atvejais Paslaugų teikėjas turi teisę taip pat apie įvykį informuoti policiją. MOKĖJIMAI Paslaugų kaina yra mokama už kiekvieną ateinantį mėnesį, pradedant skaičiuoti nuo Paslaugų teikimo termino pradžios ir mokama iki Paslaugų teikimo termino pabaigos arba Sutarties nutraukimo dienos. Jeigu Paslaugos nėra teikiamos visą mėnesį, Paslaugų kaina skaičiuojama proporcingai pagal faktinį Paslaugų teikimo dienų skaičių, nustatant, kad mėnuo turi 30 (trisdešimt) dienų. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai pakeisti Paslaugų kainą kiekvienų kalendorinių metų sausio 1 dieną. Apie numatomą Paslaugos kainos keitimą Paslaugų teikėjas turi raštu informuoti Paslaugų gavėją ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, nurodydamas naują Paslaugų kainą ir faktinę datą, nuo kurios turės būti mokama nauja Paslaugų kaina. Paslaugų gavėjas turi teisę vienašališkai be neigiamų pasekmių nutraukti Sutartį prieš terminą, jei Paslaugų teikėjo pakeista Paslaugų kaina jam yra nepriimtina. Paslaugų gavėjas, gavęs Paslaugų teikėjo pranešimą apie Paslaugų kainos padidinimą, per 10 (dešimt) dienų nuo tokio pranešimo gavimo turi raštu informuoti Paslaugų teikėją, jei ketina nutraukti Sutartį prieš terminą. Šiuo atveju laikoma, kad Sutartis nutraukta Šalių susitarimu. Jei Paslaugų gavėjas per nurodytą terminą neįspėja apie Sutarties nutraukimą, laikoma, kad jis sutinka su Paslaugų teikėjo nurodyta, pakeista Paslaugų kaina ir nebeturi teisės vienašališkai nutraukti Sutartį be neigiamų pasekmių. Kitų Paslaugų teikėjo teikiamų paslaugų kainas Paslaugų teikėjas gali keisti vienašališkai, iš anksto neįspėjęs Paslaugų gavėjo. Toks kainų pakeitimas negali būti laikomas pagrindu Paslaugų gavėjui nutraukti Sutartį prieš terminą. Paslaugų teikėjas ne vėliau, kaip iki atitinkamo mėnesio 10 dienos pateikia Paslaugų gavėjui PVM sąskaitą – faktūrą, kurioje nurodyti Paslaugų gavėjo Paslaugų teikėjui pagal Sutartį mokėtini mokėjimai. Paslaugų gavėjas privalo šią PVM sąskaitą – faktūrą apmokėti iki paskutinės einamojo mėnesio dienos. PVM sąskaitos faktūros Paslaugų gavėjui pateikiamos elektroniniu paštu. Šalys susitaria, kad tuo atveju, jeigu Paslaugų gavėjas daugiau nei 15 (penkiolika) dienų vėluoja apmokėti jam pateiktas PVM sąskaitas faktūras, Paslaugų teikėjas turi teisę apriboti Paslaugų gavėjo patekimą į Kambarį ir Bendro naudojimo objektus atjungiant patekimo į Kambarį korteles, raktus, kitas praėjimo priemones. Paslaugų gavėjui vėluojant apmokėti pateiktas PVM sąskaitas faktūras daugiau nei 30 (trisdešimt) dienų, Paslaugų teikėjas įgyja teisę vienašališkai nesikreipiant į teismą nutraukti Sutartį joje nustatyta tvarka. Šalys susitaria, kad Paslaugų gavėjui netinkamai vykdant Sutartyje nurodytas pinigines prievoles, Paslaugų teikėjas bet kuriuo metu gali iš Užstato išskaityti Paslaugų gavėjo neįvykdytas prievoles. Atlikęs išskaitą Paslaugų teikėjas apie tai informuoja Paslaugų gavėją. Paslaugų gavėjas, gavęs Paslaugų teikėjo pranešimą, ne vėliau, kaip 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų privalo sumokėti Paslaugų teikėjui išskaitytą sumą. Paslaugų gavėjui neįvykdžius nurodytos prievolės, Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį. Pasibaigus Paslaugų teikimo terminui arba nutraukus Sutartį prieš terminą, Paslaugų teikėjas grąžina Paslaugų gavėjui Užstatą per 1 (vieną) mėnesį, skaičiuotiną nuo Paslaugų teikimo termino paskutinės dienos arba Sutarties nutraukimo dienos, su sąlyga, kad Paslaugų gavėjas yra Paslaugų teikėjui sumokėjęs visus mokėjimus pagal Sutartį, tame tarpe sumokėjęs delspinigius, kompensacijas, atlyginęs žalą ir t.t. Šalys susitaria, kad iš Užstato taip pat yra išskaičiuojamos Paslaugų teikėjo išlaidos Kambario valymui, kuris atliekamas grąžinant Kambarį. Kambario valymo išlaidos negali viršyti 500 (penkių šimtų) EUR. Tuo atveju, jei Paslaugų gavėjas nėra įvykdęs visų mokėjimų pagal Sutartį arba Kambario perdavimo Paslaugų teikėjui momentu nustatoma, kad Kambariui, įrenginiams, įrangai, baldams yra padaryta žala, t. y. šio turto būklė yra blogesnė nei normalus nusidėvėjimas, arba jei Paslaugų gavėjas nepašalina savo daiktų ir Paslaugų teikėjas juos saugo Sutartyje nustatyta tvarka, Paslaugų teikėjas iš Užstato išskaičiuoja Paslaugų gavėjo neįvykdytus mokėjimus Paslaugų teikėjui, taip pat išlaidas patirtas atstatant Kambario, įrenginių, įrangos, baldų būklę, išlaidas, patirtas daiktų saugojimui. Tuo atveju, jei atlikus išskaitas lieka nepanaudota Užstato dalis, ji grąžinama Paslaugų gavėjui per šiame Sutarties punkte nurodytą terminą. Jeigu per 3 (tris) mėnesius nuo Paslaugų teikimo termino pabaigos ar Sutarties pasibaigimo Paslaugų gavėjas nepateikia Paslaugų teikėjui informacijos apie sąskaitą, į kurią reikėtų grąžinti Užstatą ar jo dalį arba Paslaugų teikėjas negali įvykdyti mokėjimo į jam žinomą Paslaugų gavėjo sąskaitą, Užstatas ar jo dalis lieka Paslaugų teikėjui ir Paslaugų gavėjui negrąžinama. Paslaugų gavėjas dėl to pretenzijų neturi ir įsipareigoja jų nereikšti ateityje. Jeigu Paslaugų gavėjas vėluoja sumokėti bet kokį mokėjimą pagal Sutartį, Paslaugų gavėjas įsipareigoja mokėti Paslaugų teikėjui 0,1 % (vienos dešimtosios procento) delspinigius nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną pradelstą dieną. Visos su mokėjimais pagal šią Sutartį susijusios išlaidos (pavyzdžiui, banko mokesčiai už pinigų pervedimą ar grąžinimą) tenka Paslaugų gavėjui. ATSAKOMYBĖ Paslaugų gavėjas įsipareigoja atlyginti visą Paslaugų teikėjo ir/ar trečiųjų asmenų patirtą žalą ir (ar) nuostolius, įskaitant (bet neapsiribojant) bylinėjimosi išlaidas, ekspertizės išlaidas, Pastato gyventojų perkėlimą į kitus kambarius ar vietas ir kitas išlaidas, jei tokia žala buvo padaryta dėl Paslaugos gavėjo ar jo svečių veiksmų. Paslaugų teikėjas atlygina Paslaugų gavėjo tiesioginius nuostolius Paslaugų gavėjui gyvenant kitoje vietoje, jeigu Paslaugų gavėjas Kambariu negali naudotis dėl Paslaugų teikėjo kaltės ir Paslaugų teikėjas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nepašalina kliūčių dėl kurių Paslaugų gavėjas negali naudotis Kambariu. Šalys susitaria, kad nuostoliai negali būti didesni nei 40 EUR (keturiasdešimt eurų) už parą per kurią Paslaugų gavėjas negali naudotis Kambariu. Paslaugų teikėjo atsakomybė pagal šią Sutartį ribojama tiesioginiais Paslaugos gavėjo nuostoliais ir negali viršyti 2 (dviejų) mėnesių Paslaugų kainos sumos. Paslaugų gavėjas pažeidęs Tvarkos taisykles, taip pat įsipareigoja mokėti jose numatytas baudas už atitinkamus pažeidimus. Šalims netaikoma atsakomybė už Sutartinių įsipareigojimų pažeidimą, jei šiuos pažeidimus sąlygojo nenugalima jėga. SUTARTIES GALIOJIMAS, NUTRAUKIMAS, KEITIMAS Sutartis įsigalioja ją pasirašius Šalims, bet ne anksčiau nei Bendrosios dalies 2.3. punkte numatyta, ir galioja iki Paslaugų teikimo termino paskutinės dienos arba Sutarties nutraukimo dienos. Paslaugų gavėjui iki Paslaugų teikimo pradžios nesumokėjus Užstato, laikoma, kad Sutartis tarp Šalių nesudaryta ir nei vienai iš Šalių nesukelia jokių teisinių pasekmių ir pareigų. Paslaugų gavėjas turi teisę per 48 valandas nuo Užstato pervedimo Paslaugų teikėjui vienašališkai nutraukti Sutartį ir be jokių pasekmių atgauti visą Užstato sumą. Jei Paslaugų gavėjas, sumokėjęs Užstatą, neatvyksta į Kambarį per daugiau nei 1 (vieną) mėnesį nuo numatytos Paslaugų teikimo termino pradžios ir apie tai iš anksto neinformuoja Paslaugų teikėjo el. paštu, Paslaugų teikėjas turi teisę anuliuoti rezervaciją ir vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai įspėjęs Paslaugų gavėją raštu ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) dienas. Tokiu atveju Užstatas negrąžinamas ir Paslaugų teikėjas neprivalo atlyginti jokių Paslaugų gavėjo nuostolių. Sutartis gali būti nutraukiama Šalių susitarimu. Paslaugų gavėjas turi teisę nutraukti Sutartį vienašališkai ir nesikreipdamas į teismą, apie tai raštu įspėjęs Paslaugų teikėją prieš 10 (dešimt) kalendorinių dienų iki Sutarties nutraukimo dienos, jei jis ilgiau nei 10 (dešimt) dienų iš eilės negali naudotis Kambariu ir Paslaugų teikėjas nesuteikia kito Kambario tinkamo Paslaugos gavėjui apsistoti ir tenkinti asmeninius nakvynės ir higienos poreikius. Šalys susitaria, kad už laikotarpį per kurį Paslaugų gavėjas negali naudotis Kambariu, Paslaugų kaina nėra mokama. Sutarties nutraukimo šio punkto atveju Paslaugos teikėjas nemoka jokių baudų ar nuostolių atlyginimo, tik įsipareigoja grąžinti nepanaudotą Užstato sumą. Paslaugų teikėjas turi teisę nutraukti Sutartį vienašališkai ir nesikreipdamas į teismą, apie tai raštu įspėjęs Paslaugų gavėją prieš 10 (dešimt) kalendorinių dienų iki Sutarties nutraukimo dienos ir jei per įspėjimo terminą Paslaugų gavėjas pažeidimo nepašalina: jei Paslaugų gavėjas ilgiau nei 30 (trisdešimt) dienų vėluoja atlikti bet kuriuos mokėjimus pagal Sutartį; jei Paslaugų gavėjas kitaip iš esmės pažeidžia Sutartį; kitais Sutartyje (visuose Sutarties dokumentuose, tame tarpe ir Tvarkos taisyklėse) numatytais atvejais. Paslaugų teikėjui nutraukus Sutartį Bendrosios dalies 7.7. punkte nurodytais atvejais, Paslaugų gavėjas įsipareigoja be kitų Sutartyje numatytų pasekmių ir mokėjimų sumokėti Užstato dydžio baudą. Bet kuri iš Šalių turi teisę vienašališkai ir nesikreipdama į teismą nutraukti Sutartį nesant kitos Sutarties Šalies kaltės, apie tai raštu įspėjusi kitą Šalį prieš 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų iki Sutarties nutraukimo dienos. Šalys susitaria, kad tuo atveju, jeigu Paslaugų gavėjas pagal šį punktą Sutartį nutraukia likus daugiau nei pusei Paslaugų teikimo termino, kaip kompensacija Paslaugų teikėjui už pritaikytas naudas mokama Užstato dydžio suma. Tuo atveju, jeigu Paslaugų gavėjas pagal šį punktą Sutartį nutraukia likus mažiau nei pusei Paslaugų teikimo termino, kaip kompensacija Paslaugų teikėjui už pritaikytas naudas mokama pusės Užstato dydžio suma. Tuo atveju, jei Paslaugų teikėjas nutraukia Sutartį prieš terminą šiame Sutarties punkte nurodytu atveju, jis atlygina Paslaugų gavėjo tiesioginius nuostolius dėl Sutarties nutraukimo. Šalys šiuo atveju gali susitarti dėl sumų įskaitymo į kitos Šalies pagal Sutartį mokėtinus mokėjimus. Paslaugų teikėjas turi teisę be įspėjimo vienašališkai nesikreipdamas į teismą ir nemokėdamas jokių baudų ar kompensacijų nutraukti Sutartį Sutarties Bendrųjų sąlygų 1.48 punkte nustatytu atveju. Nutraukus Sutartį šiuo pagrindu, Paslaugų gavėjui grąžinama Užstato suma. Sutarties nutraukimas / pasibaigimas neatleidžia Šalių nuo sutartinių įsipareigojimų tinkamo įvykdymo. KITOS SĄLYGOS Paslaugos gavėjas patvirtina, kad jam yra žinoma, kad saugumo ir tvarkos užtikrinimo tikslu, Paslaugų teikėjas vykdytų Bendro naudojimo objektų, tame tarpe įėjimų, koridorių ir aplink juos esančios teritorijos stebėjimą vaizdo kameromis. Paslaugų gavėjas supranta, kad vaizdo įrašai gali būti naudojami sprendžiant nesutarimus, incidentus, siekiant nustatyti aplinkybes, susijusias su žalos padarymu arba ketinimu padaryti žalą. Paslaugų teikėjas turi teisę pateikti vaizdo įrašus teisėsaugos institucijoms. Paslaugų teikėjas privalo vykdant Sutartį gautus asmens duomenis, taip pat duomenis, gautus vykdant vaizdo stebėjimą, tvarkyti ir naudoti teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis. Paslaugų teikėjas be Paslaugų gavėjo sutikimo turi teisę perleisti teises ir pareigas pagal Sutartį bet kuriam trečiajam asmeniui. Prieš pradedant teikti Paslaugas, Paslaugų gavėjas įsipareigoja Paslaugų teikėjui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir kitus registracijos duomenis, kurie yra reikalingi Paslaugų gavėjo registracijai Nacionalinės turizmo informacinės sistemos posistemėje „E. turistas“ arba, Paslaugų teikėjo pasirinkimu, Paslaugų gavėjas įsipareigoja užpildyti registracijos anketą naudojantis Paslaugų teikėjo pateikta internetine nuoroda. Atsisakius patvirtinti savo tapatybę ir pateikti dokumentą, taip pat asmens tapatybės dokumente esančiam parašui nesutampant su parašu, padėtu pasirašant Sutartį, Paslaugų teikėjas turi teisę nesuteikti Paslaugų. Visi Šalių viena kitai perduodami pranešimai turi būti siunčiami elektroninio pašto adresais, kurie nurodyti Specialiojoje dalyje. Šalys privalo nedelsiant informuoti kitą Šalį apie elektroninio pašto adreso pasikeitimą ir prisiima visą atsakomybę dėl informavimo pareigos pažeidimo. Pranešimo išsiuntimas paskutiniu Šaliai žinomu kitos Šalies adresu laikomas tinkamu, jeigu gaunančioji pranešimą Šalis neinformavo pranešančios Šalies apie elektroninio pašto adreso pasikeitimą. Vykdant Sutartį, laikoma, kad pranešimas kitos Šalies yra gautas kitą dieną po pranešimo išsiuntimo dienos. Bet koks ginčas dėl Sutarties vykdymo sprendžiamas derybomis. Jeigu ginčų, nesutarimų ar reikalavimų nepavyksta išspręsti derybomis per 20 (dvidešimt) dienų nuo vienos Šalies pretenzijos/reikalavimo gavimo, kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš Sutarties arba su ja susijęs, sprendžiamas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Šalys susitaria, kad teisminiai ginčai bus nagrinėjami Vilniaus miesto teismuose (pagal teismingumą). Sutarčiai taikoma ir ji aiškinama pagal Lietuvos Respublikos teisę. Sutartis sudaryta lietuvių ir anglų kalbomis. Esant neatitikimų tarp sutarties tekstų, pirmenybė teikiama lietuvių kalba surašytam tekstui. |
UniHouse (UAB „Orvera“, įmonės kodas: 304392587, registruota buveinė: Veiverių g. 134, Kaunas, LT-46352, Lietuva) (toliau – Bendrovė) yra jūsų pateiktų asmens duomenų valdytojas. Bendrovė tvarko tuos asmens duomenis, kuriuos gauna tiesiogiai iš jūsų arba užfiksuoja techninėmis priemonėmis (pavyzdžiui, vaizdo stebėjimo metu). |
UniHouse įsipareigoja saugoti jūsų privatumą. Šioje Privatumo politikoje aprašoma, kaip mes renkame, naudojame ir saugome jūsų asmens duomenis, kai naudojatės mūsų teikiamomis apgyvendinimo paslaugomis. |
Kokius jūsų asmens duomenis renkame? |
Mes galime rinkti šiuos jūsų asmens duomenis: |
Asmens duomenis: vardą, pavardę, gimimo datą, asmens kodą, asmens dokumentą išdavusią šalį, lytį, kartu keliaujančių vaikų skaičių, pilietybę. |
Kelionės duomenys: buvimo Lietuvoje tikslą, kelionės būdą (savarankiškai ar su turistų grupe), viešnagės pradžią ir pabaigą. |
Duomenis apie jūsų mokslo įstaigą: universitetą, fakultetą, studijų kursą, studijų programą. |
Kontaktinius duomenis: el. pašto adresą, telefono numerį, gyvenamosios vietos adresą, gyvenamąją šalį, miestą. |
Mokėjimo duomenis: mokėjimo kortelės informaciją arba operacijų duomenis. |
Papildomą informaciją: duomenis, reikalingus jūsų gyvenimo paslaugų organizavimui ar užklausoms spręsti |
Vaizdo duomenis: bet kurią vaizdinę ir (ar) garsinę informaciją, susijusią su fiziniu asmeniu, kuri užfiksuota vaizdo stebėjimo metu. |
Taip pat galime automatiškai rinkti informaciją, kai naudojatės mūsų internetine svetaine, pavyzdžiui: |
Techninius duomenis: IP adresą, naršyklės tipą, operacinę sistemą. |
Slapukus ir naudojimosi duomenis: informaciją apie jūsų naršymo įpročius, siekiant pagerinti jūsų patirtį. |
Kaip tvarkome jūsų asmens duomenis? |
Surinktus jūsų asmens duomenis tvarkome šiais tikslais bei pagrindais: |
Apgyvendinimo paslaugų teikimo tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindas – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR) 6 straipsnio 1 dalies b punktas – sutartis. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: asmens duomenys, kontaktiniai duomenys, mokėjimo duomenys, papildoma informacija. |
Komunikacijos (atsakymams į jūsų užklausas, pateiktas interneto svetainėje ir kitomis priemonėmis, bei informacijos teikimui apie jūsų apsistojimą) tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindai – BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas – sutartis ir BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas – teisėtas interesas. Šiuo tikslu ir pagrindais tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: asmens duomenys, kontaktiniai duomenys, papildoma informacija. |
Mokėjimo tvarkymo (saugiam atsiskaitymui už suteiktas paslaugas užtikrinti) tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindas – BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas – sutartis. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: asmens duomenys, mokėjimo duomenys. |
Internetinės svetainės tobulinimo (interneto svetainės naudotojų elgsenos analizavimo ir funkcionalumo gerinimo) tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindas – BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas – teisėtas interesas. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: techniniai duomenys, slapukai ir naudojimosi duomenys. |
Vaizdo stebėjimo tikslu, siekiant užtikrinti turto ir asmenų apsaugą, vykdyti teisės aktų pažeidimų prevenciją bei išaiškinti įvykusius teisės aktų pažeidimus. Duomenų tvarkymo pagrindas – BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas – teisėtas interesas. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: vaizdo duomenys. |
Teisinių įsipareigojimų vykdymo (siekiant laikytis teisės aktų reikalavimų ir užtikrinti mūsų taisyklių laikymąsi) tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindas – BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas – teisinė prievolė. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: asmens duomenys, kontaktiniai duomenys, mokėjimo duomenys, papildoma informacija, techniniai duomenys, slapukai ir naudojimosi duomenys. |
E. turistas posistemės pildymo tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindas – BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas – teisinė prievolė. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šiuos asmens duomenis: vardas, pavardė, gimimo data, šalis, išdavusi asmens tapatybės dokumentą, viešnagės pradžia, pabaiga, šalis ir miestas iš kurio atvykote, kartu atvykusių nepilnamečių vaikų skaičius, kelionės tikslas, kelionės būdas (savarankiškai ar su turistų grupe). |
Tiesioginės rinkodaros (įskaitant teiravimąsi nuomonės dėl teikiamų paslaugų vykdymo) tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindas – BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktas – sutikimas. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: asmens duomenys, kontaktiniai duomenys. |
Svečių / lankytojų registracijos tikslu. Duomenų tvarkymo pagrindas – BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas – teisėtas interesas. Šiuo tikslu ir pagrindu tvarkome šias asmens duomenų kategorijas: asmens duomenys. |
Su kuo dalinsimės jūsų asmens duomenimis? |
Jūsų asmens duomenimis dalinamės tik būtinais atvejais su: |
Mokėjimo paslaugų teikėjais / tarpininkais: siekiant įvykdyti ir užtikrinti saugius atsiskaitymus. |
Apgyvendinimo ir komunalinių paslaugų teikėjais: patikimais partneriais, padedančiais vykdyti UniHouse veiklą. |
Buhalterinės apskaitos, archyvavimo, fizinės ir/ar elektroninės apsaugos, turto valdymo, automobilių stovėjimo aikštelės administravimo ir/ar kitas verslo paslaugas teikiančiomis įmonėmis: siekiant užtikrinti tinkamą ir kokybišką apgyvendinimo paslaugų teikimą. |
Duomenų centrų, debesijos, svetainės administravimo ir susijusias paslaugas teikiančiomis, programinę įrangą kuriančiomis, teikiančiomis, palaikančiomis ir vystančiomis įmonėmis, informacinių technologijų infrastruktūros paslaugas teikiančiomis įmonėmis, ryšio paslaugas teikiančiomis įmonėmis: siekiant užtikrinti tinkamą informacinių technologijų funkcionavimą, reikalingą apgyvendinimo paslaugų teikimui. |
Valstybės institucijomis: kai to reikalauja teisės aktai arba siekiant apsaugoti mūsų teises ir interesus. |
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija (toliau – Ministerija): keliautojų ir turistų apskaitos tikslu. Šie asmens duomenys Bendrovėje bus tvarkomi vadovaujantis šia Privatumo politika, o Ministerija šiuos duomenis tvarkys vadovaujantis NTIS Asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis, kurios pasiekiamos šiuo adresu: https://ntis.lt/ntis-asmens-duomenu-tvarkymo-taisykles/. Bendrovė neatsako už jūsų asmens duomenų tvarkymą, kurį vykdo Ministerija. |
Mes neparduodame jūsų asmens duomenų tretiesiems asmenims, kurie nėra nurodyti aukščiau. |
Kai kurie aukščiau nurodyti paslaugų teikėjai gali būti įsikūrę trečiosiose šalyse, t. y. ne Europos ekonominės erdvės šalyse. Šie paslaugų teikėjai gali naudoti asmens duomenis šioje privatumo politikoje aprašytais tikslais. Mes nuolat imamės priemonių, kad užtikrintume, jog tokie paslaugų teikėjai būtų įdiegę tinkamas apsaugos priemones jūsų asmens duomenų saugumui užtikrinti. Šis duomenų perdavimas grindžiamas Europos Komisijos sprendimais dėl tinkamumo (BDAR 45 straipsnis), standartinėmis sutarčių sąlygomis pagal Europos Komisijos patvirtintus šablonus (BDAR 46 straipsnis) arba leidžiančia nukrypti nuostata pagal BDAR 49 straipsnį. Jei norite sužinoti daugiau detalių apie šias apsaugos priemones, turėtumėte susisiekti su mumis el. paštu info@unihouse.lt. |
Saugumo priemonės |
Bendrovėje taikomos įvairios duomenų tvarkymo saugumo priemonės, siekiant užtikrinti asmens duomenų apsaugą ir sumažinti galimus duomenų saugumo pažeidimus. Pagrindinės priemonės apima prieigos kontrolę – tik Bendrovės įgalioti darbuotojai gali pasiekti jūsų asmens duomenis. Taip pat Bendrovėje yra naudojamos šifravimo technologijos, užtikrinančios, kad perduodami ar saugomi Jūsų asmens duomenys būtų apsaugoti nuo neteisėtos prieigos. Taip pat Bendrovėje yra įdiegtos ugniasienės, antivirusinės programos bei nuolat vykdomas darbuotojų mokymas apie saugų duomenų tvarkymą. Šios priemonės padeda užtikrinti tiek techninį, tiek organizacinį duomenų saugumą. |
Duomenų saugojimas |
Jūsų asmens duomenys bus saugomi tiek laiko, kiek reikia šioje privatumo politikoje apibrėžtiems tikslams pasiekti. Jūsų asmens duomenys bus saugomi jūsų komunikacijos su Bendrove ar sutartinių santykių laikotarpiu. Kai kurie asmens duomenys gali būti saugomi pasibaigus santykiams su Bendrove, jei to reikalaujama pagal taikytinus teisės aktus (pavyzdžiui, Jūsų asmens duomenis, susijusius su ūkinę operaciją ar ūkinį įvykį patvirtinančiais apskaitos dokumentais (sąskaitos faktūromis, mokėjimo pavedimais ir kt.) saugosime 10 metų). Kai kuriuos Jūsų asmens duomenis saugosime daug trumpiau – pavyzdžiui, vaizdo duomenis saugosime iki 30 kalendorinių dienų nuo jų užfiksavimo dienos, išskyrus atvejus, kai esama pagrindo manyti, kad yra užfiksuotas nusižengimas, daroma nusikalstama veika ar kiti neteisėti veiksmai. Tokiu atveju, vaizdo duomenys saugomi iki atitinkamo tyrimo ir (ar) bylos nagrinėjimo pabaigos. Jūsų asmens duomenys, surinkti tiesioginės rinkodaros tikslu yra saugomi 1 metus nuo jų gavimo dienos. Svečių / lankytojų registracijos asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo svečio / lankytojo registracijos dienos. |
Jūsų teisės |
Jūs turite šias teises, susijusias su jūsų asmens duomenimis: |
žinoti (būti informuotam) apie savo asmens duomenų tvarkymą; |
susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis; |
reikalauti ištaisyti netikslius asmens duomenis; |
reikalauti ištrinti asmens duomenis („teisė būti pamirštam“); |
reikalauti apriboti asmens duomenų tvarkymą; |
nesutikti su asmens duomenų tvarkymu; |
reikalauti perkelti asmens duomenis; |
atšaukti sutikimą tvarkyti asmens duomenis (kai taikoma). |
Norėdami pasinaudoti šiomis teisėmis, susisiekite su mumis el. paštu info@unihouse.lt. |
Jūs taip pat turite teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius, ada@ada.lt, +370 5 271 28 04) dėl asmens duomenų tvarkymo pažeidimo. |
Privatumo politikos atnaujinimai |
Kartais galime atnaujinti šią Privatumo politiką, kad atspindėtume mūsų praktikos ar teisės aktų pasikeitimus. Atnaujinimai bus paskelbti mūsų svetainėje, todėl raginame periodiškai peržiūrėti šią politiką. |
Kaip su mumis susisiekti |
Jei turite klausimų dėl šios Privatumo politikos ar jūsų duomenų tvarkymo, susisiekite su mumis: |
El. paštas: info@unihouse.lt |
Adresas: Veiverių g. 134, Kaunas, LT-46352, Lietuva |